Paperless — Nowoczesność łączymy z tradycjami, jednocześnie zwiększając bezpieczeństwo.

Na wstępie z pewnością warto omówić samo zagadnienie, którym jest Paperless.
Jest to projekt, którego celem jest dążenie do zmniejszenia ilości używanego papieru. Za czym idzie większa dbałość
o środowisko, większe bezpieczeństwo, wygoda i znacząca redukcja czasu potrzebnego do podpisania umowy.


Biuro rachunkowe NTAX wychodzi naprzeciw potrzebom naszych klientów. Z tego powodu wprowadzamy nowy program, dzięki któremu podpisywanie umów będzie znacznie prostsze –  Hellosign. Nie mamy pewności, jaka czeka nas jesień.
W obecnych czasach konieczne jest, by sprawy takie jak umowy prowadzenia księgowości załatwiać na odległość, szybko
i zdalnie. Dziś już nie tylko czas, ale też bezpieczeństwo kontaktu definiuje sprawność w biznesie.

Poniżej przedstawimy pokrótce, jak będzie teraz wyglądać podpisywanie umów.

Jak będzie wyglądało podpisywanie umów po wprowadzeniu standardu Paperless?

1) Po otrzymaniu maila z umową, aby sprawdzić dokumenty oraz je podpisać, będzie należało kliknąć przycisk „Przejrzyj
i podpisz”.
2) Następnie zostaniemy automatycznie przeniesieni do strony, w której zostaną wyświetlone nasze dokumenty wraz
z przyciskiem podpisu oraz parafowaniem każdego załącznika.
3) Aby zatwierdzić dokumenty, będziemy musieli wcisnąć przycisk „Click to sign”, który przywoła możliwość 4 rodzajów autoryzowanego podpisu:

  • Podpis ręczny, który można będzie stworzyć przy pomocy myszki lub tabletu graficznego,
  • Wpisywanie z klawiatury,
  • Załadowanie wcześniej przygotowanego podpisu czy też zdjęcia podpisu,
  • Program posiada wbudowaną możliwość zapisywania wcześniej użytych podpisów. Dzięki któremu nie będziemy musieli za każdym razem przechodzić przez proces wprowadzania.

4) Po wybraniu jednej z opcji jedynie będziemy musieli, kliknąć przycisk „Insert” a podpis automatycznie pojawi się na dokumencie.
5) Kolejnym krokiem będzie potwierdzenie warunków korzystania z usługi, następnie kliknięcie „I agree”.
6) W tym momencie dokumenty zostaną podpisane, przesłane do biura rachunkowego, oraz na dedykowany Onedrive klienta.
7) Podpisany dokument również będzie wysyłany automatycznie po podpisaniu jako załącznik drogą mailową do klienta.

Wybiegamy w przyszłość, aby zapewnić najwyższe standardy współpracy.

Teraz gdy na to czas zbroimy się na niepewną jesień. Wsparci doświadczeniem z poprzedniego okresu zwiększonej zachorowalności i utrudnień pandemicznych chcemy dać możliwość wyboru, w jaki sposób będzie można podpisywać dokumenty oraz umowy w Biurze rachunkowym  Ntax. Głównym aspektem jest wygoda, ale też bezpieczeństwo, jakie za sobą niesie podniesienie standardów podpisywania umów.

Do kluczowych korzyści, jakie płyną dla naszych klientów
z wprowadzenia standardu Paperless, są:

  • Redukcja kosztów związanych z podpisywaniem umów,
  • Zwiększenie szybkości podpisywania dokumentów,
  • Wzrost bezpieczeństwa dokumentów i danych,
  • Zmniejszenie nakładu czasu podczas finalizacji umów,
  • Brak konieczności umawiania się na spotkanie,
  • Brak kontaktu bezpośredniego w przypadku ograniczeń pandemicznych.


Sprawdź pozostałe artykuły, które publikujemy systematycznie w dziale PUBLIKACJE.

Zapraszamy na social media:

Translate »